O.k., heeft dit me onlangs gehinderd.
Wij hebben alle genomen diverse besluiten betreffende druggebruik in ons persoonlijk leven.
Wat van ons hebben zeer aan de grond gezete meningen van welke drugs die wij „.“ „goed en slecht“ zijn hebben gedacht
Wat van ons zijn nog het onderzoeken, nu en dan kruisend de dunne lijn tussen avonturier en verslaafde.
En wat zouden hier zelfs in het midden van een benedenwaartse spiraal kunnen zijn, erin slagend van tijd tot tijd terugkrijgen, slechts om opnieuw terug te keren net onderaan.
Maar de categorie wij in passen, hoe over wij oordelen over de levensstijlen en de besluiten van anderen aan ons houden.
Als u een om een raadslid, geeft en van mening bent dat he/she omhoog hun leven met drugs werkelijk fucking, stuur hen PM of een e-mail. Dat, of vraagt Pari over de aanvang van een forum van de „Interventie“.
De geposte kritieken betreffende de besluiten van mensen zouden om bepaalde drugs te gebruiken met verwijzingen moeten worden gesteund. Als u denkt dat het plan van iemand om een combinatie van cokes, E, en LSD te gebruiken alles in één keer wordt opgehouden, houd het advies aan zich tenzij u van plan bent het te steunen. Dit gaat minstens voor de „Leiding“ en sectie van de „Chemie/van de Biochemie“ van het chemisch Correcte Forum.
Chemisch Correct niet is D.A.R.E, noch is het Anoniem Narcotica. Voor me, chemisch Correct vertegenwoordigt zeer zuivere ideal. Het vertegenwoordigt dat het wetenschappelijke onderzoek koning is wanneer het over de evaluatie van drugs komt. Ook ingebed in mijn visie van chemisch Correct wordt de mening dat van John Stuart Mill „over ons lichaam en onze meningen, het individu.“ soeverein is Daarom geloof ik dat het sociale en persoonlijke dogma weinig hier aan geen plaats heeft.